انقلاب اینترنتی جوانان عربستان علیه حکومت آل سقوط
آل سعود دیگر آل سقوط است
انما المومنون إخوة
درباره ما

به وبلاگ ما خوش آمدید. ********************* امام خمینی(ره) : بگذریم،اگر ما از صدام بگذریم ، اگر از همه ی کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی توانیم از مسئله حجاز بگذریم. ( 1 شهریور 66 بمناسبت کشتار حاجیان حج خونین ) ********************* آیا میدانید دلیل اینکه شما الان با آرامش و امنیت کامل ، مطالب این وبلاگ رو میخونید از جان گذشتگی هزاران شهید است ؟ این ابر مردان تاریخ را فراموش نکنیم . . . ********************* یکی آرام می آید/ نگاهش خیس عرفان است/ قدمهایش پر از معناست/ دلش از جنس باران است/ کسی فانوس بر دستش/ بسان نور می آید/ امید قلب ما روزی/ ز راه دور می آید
منوی اصلی
پیوندهای روزانه
نویسندگان
تدبر در قرآن
آیه قرآن


همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

خبرنامه وب سایت:





وصیت شهدا

ساخت فلش مديا پلير
ابر برچسب ها
عربستان (15) ,  بحرین (15) ,  آل سعود (7) ,  انقلاب (7) ,  آل سقوط (6) ,  آل خلیفه (6) ,  افطار (5) ,  کشتار (5) ,  شیعیان (4) ,  شهید (4) ,  جنبش (4) ,  طلا (4) ,  مرتضی (4) ,  آوینی (4) ,  شهدا (4) , 


فعالان اینترنتی شبکه ی اجتماعی "فیس بوک" یک حمله ی اینترنتی را بر ضد آل سعود آغاز نموده اند.

فعالان نام این حرکت را " انقلاب جوانان سعودی بر علیه حکومت خائن پادشاهی" گذاشته اند، این حرکت فیس بوکی با استقبال روبه رو شده است به نحوی که طی چند روز بیشتر از شصت هزار عضو جذب کرده است.

این فعالان خود را "جوانان سعودی غیر وابسته به احزاب سیاسی" معرفی کرده اند؛ سپس درخواست های خود را مطرح نموده اند که در رأس آنها آزادسازی زندانیان سیاسی و علما و تعدیل سیاست سعودی و حمایت از مردم نه سرکوب آنها می باشد. 

همانطور که این جوانان خواستار احترام سعودی به اسلام و توقف برنامه های شبکه ی "العربیه" که روزانه در حال فتنه انگیزی در کشورهای عربی است شدند ، و سپس از رژیم حاکم خواستند به رأی و نظر علما توجه کند، نه اینکه از مفتی هایی استفاده نماید که با جهت سیاسی اش هماهنگ باشد و از آنها برای رسیدن به مقاصدش استفاده نماید؛ و دیگر اینکه سیاست هایش را در قبال سوریه اصلاح نماید.

این فعالان اعلام نموده اند انتظار می رود شبکه ی "العربیه" بر علیه حرکتشان اقدام کند اما هیچ عاملی آنها را در این حرکت سست نمی کند.

منبع:شیعه نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها : <-TagName->